Madu Longan Tropika Tingkatkan Imuniti Badan


Sekarang ni boleh dikatakan macam2 jenis penyakit muncul, dengan kes c0vid yang tiba-tiba mencanak naik baru- baru ini buat kita rasa perlu untuk tingkatkan imuniti badan.

Sebenarnya dalam pejabat aku minggu lepas ramai yang positif C0vid, dan aku pun mengalami masalah gejala yg berkaitan C0vid.

Aku memang sentiasa pakai pelitup muka tak kira dimana jua aku berada, tapi pelitup muka saja tak cukup, aku kena kuatkan imuniti badan untuk melawan penyakit.

Sejak ramai yang demam dan sakit, aku dah mula amalkan minum madu untuk kuatkan imuniti badan, aku guna Madu Longan Hutan Tropika sebab aku suka dia punya rasa yang sangat unik.

Jujurnya rasa madu Longan Tropika bagi aku sangat unik dan rasa sedap dia lain dari yang lain. Aku biasanya amalkan pagi sebelum sarapan dan malam sebelum solat maghrib.

Sejak dua menjak ni dengan aku yang ada simptom awal batuk selesema dan sakit tekak, Alhamdulillah tahap kesihatan aku semakin baik lepas aku amalkan Khal In-

 

Sãnivir dan tambahan pula dengan Madu Longan Tropika ni untuk kuatkan imuniti tubuh badan.

Persekitaran kerja juga memainkan peranan penting dalam kesihatan badan seseorang, maka dengan itu aku sangat mengesyorkan korang ambil makan tambahan semulajadi seperti madu dan Madu juga makanan yang disebut dalam Al- Quran sebagai penyembuh penyakit

Alhamdulillah rasa sangat berbaloi dan bersyukur dikurniakan kesihatan yang baik selepas aku amalkan dua produk ini iaitu Khal In-Sãnivir dan Madu Longan Tropika badan pulih dari batuk selesema dan sakit malah Imuniti badan pun InshaAllah akan lebih baik.

Nak minum madu pastikan korang pilih madu yang asli dan yang paling penting dia punya manfaat untuk badan.

Kenapa Madu Longan Hutan Tropika?

Terhasil daripada nektar Pokok buah-buahan dan bunga hutan. Rasa buah Longan dan mata kucing yang sangat unik dan sedap. Tanpa rasa masam dan paling best tidak bergas

💯 Madu Hutan Asli

💯 Terhasil daripada Nektar Pohon Longan dan Buah Mata Kucing 💯 Tiada Bahan Pengawet dan Gula Tambahan

Kebaikan Madu Longan Hutan Tropika

1. Terhasil daripada pokok buah di hutan yang berkawasan tinggi dimana lebih berkhasiat berbanding madu di kawasan tanah rendah.

 

2. Tidak masam, tidak likat dan mudah larut

3. Membantu Menguatkan Imuniti Badan

4. Bagus untuk masalah batuk, selesema dan sakit tekak 5. Memberi tenaga yang berpanjangan

6. Menghilangkan rasa letih, lemah badan dan lesu

7. Rasa lebih segar jika diminum dengan perahan limau 8. Menaikkan semangat dalam badan

Cara- cara pengambilan

Untuk tujuan meningkatkan imuniti badan;

2 sudu besar dibancuh dalam secawan air

2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum makan malam

Untuk Masalah Lesu dan Letih Tubuh Badan;

3 sudu besar dibancuh dalam segelas air suam

Campurkan sedikit garam bukit Himalaya, Kacau hingga sebati dan minum. InshaAllah segar tubuh badan

Masalah Batuk, Selesema dan Demam

4 Sudu besar dan campurkan sedikit perahan limau nipis dan sedikit hirisan halia didalam segelas air suam boleh juga tambahkan daun pudina.

Alhamdulillah badan makin segar dan bertenaga selepas amalkan minum madu asli. Jom sama2 kita amalkan minum madu asli sebagai ikhtiar untuk imuniti badan yang kuat.

Korang boleh dapatkan Madu yang aku minum ni kat link shoppee kat bawah ni, sedap murah dan yang pasti berkualiti

Shoppee :   Madu Longan Tropika

Post a Comment

0 Comments