Alif Satar Duta GB Gold Malaysia

Grand Bulion Gold atau nama komersial nya GB Gold Malaysia telah menandatangani Memorandum Persefahaman (MoU) dengan selebriti "Subuh macam Jumaat" artis dan pelakon terkenal Alif Satar.

Minggu lepas, abam dapat jemputan ke majlis berbuka puasa sempena  pelancaran GB Gold Malaysia bersama Alif Satar yang bertempat di Forest Valley Hall, Cheras. 



Majlis dihadiri lebih dari 1000 orang yang rata2 terdiri daripada pembeli emas, penyimpan emas dan rakan2 dari industri media bagi memeriahkan majlis.  Ketua Pegawai GB Gold Malaysia , Encik Shahfizzam Moideen berkata pelantikan Alif Satar merupakan contoh yang baik dalam menyebarkan kesedaran tentang penting penyimpanan emas kerana Alif sendiri mengakui beliau memang dah lama berkecimpung dalam usaha menyimpan emas dari segi fizikal mahupun emas atas talian.



Pada hari ini juga, GB Gold telah melancarkan emas Khas berbentuk unik yang bertulih "Hayya Alal Falah" yang bermaksud " marilah menuju kejayaan" serta emas khas dengan ukiran berbentuk huruf Alif.



GB Gold Malaysia tidak hanya menawarkan jual beli emas, mereka juga menyebarkan kesedaran terhadap pentingnya menyimpan emas sebagai pelaburan jangka panjang dan yang penting patuh Syariah.  Giat dengan promosi untuk rakyat mampu membeli emas, pihak GB Gold menawarkan pelbagai hadiah dari segi wang ringgit dan hadiah emas yang berkualiti tinggi kepada mereka yang membeli emas dari GB Gold sebagai tanda berkongsi rezeki kepada masyarakat.





Dalam majlis ini, pihak GB Gold turut menandatangani perjanjian dan pengumumam penajaan antara GB Gold dan Alif Star and The Locos untuk mengadakan Konsert di London, sempena Jelajah United Kingdom 2024.



Majlis yang berlangsung sangat meriah dan menghiburkan dengan persembahan dari Alif Satar and The Locos yang diserikan lagi dengan cabutan bertuah keseluruhan bernilai RM30,000.





Ketahui Lebih Lanjut Mengenai GB Gold Malaysia


Kalau korang nak faham lagi mengenai GB Gold Malaysia ni, atau nak simpan emas gold bar dan dinar, boleh hubungi Grand Bullion Sdn Bhd di talian 013 7860916 atau layari



Post a Comment

0 Comments