Syoknya PG Mall Kempen Beli Barangan Malaysia

Assalammualaikum dan Salam SejahteraNegara kita masih dalam perjuangan menentang virus covid-19 dimana kebanyakan Negeri di Malaysia masih dalam situasi Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB). 








Namun begitu,  bagi memastikan keadaan Ekonomi negara dalam keadaan terkawal, urus niaga dan aliran tunai harus sentiasa bergerak.PG Mall salah satu platform tempat dimana rakyat Malaysia membeli belah secara atas talian kerap membuat promosi bagi mengurangkan bebanan rakyat terhadap harga barang. 

Bagi menggalakkan lagi perniagaan barangan tempatan, PG Mall kali ni telah bekerjasama dengan pelbagai syarikat tempatan bagi memperomosikan barangan tempatan sekaligus dapat membantu Ekonomi negara dan rakyat Malaysia. 







Walaupun PG Mall baru saja beroperasi selama 3 tahun tetapi mereka sudah menjadi platform shopping secara atas talian buatan Malaysia Tiga Teratas (Top 3) dalam rangkaian e-commerce kat Malaysia ni.






Ini menunjukkan Yang PG Mall memang trusted platform korang kalau nak shopping, dari barangan dapur  hinggalah ke barang keperluan harian boleh dikatakan semuanya ada. 


Tambahan pula kat PG Mall korang boleh bayar gunakan kaedah E-wallet dimana mereka terima semua platform  E-wallet kat Malaysia ni. 😊😊😊 




Kempen Beli Barangan PG Mall akan berlangsung dari bulan Julai hingga Disember, diamana korang boleh dapat potongan harga bagi jumlah nilai tertentu, seperti 
RM20 (Code: KBBM20) off dengan belanja minimum RM50.
RM30 (Code: KBBM30) off dengan belanja minimum RM100.

korang boleh gunakan coupon tersebut untuk apa jua produk dari barangan dapur, pakaian, produk kesihatan, hinggalah ke barangan elektrik.

Berikut adalah senarai Kedai yang turut serta dalam kempen beli barang Malaysia ini.




1. Bam & Co

Fokus dalam menghasilkan produk untuk bayi dan penjagaan kulit yg sesuai, dengan 100% Natural Bahan semula jadi dan 0% baham kimia berbahaya. Korang nak beli essential oils dgn Bam yg best kat sini ada jual.
Klik sini : Bam & Co







2. Koperasi  Usahawan Groom Big Kedah Berhad (KUGERAK)

Menjual barangan keperluan harian dan produk kesihatan.

Klik sini : KUGERAK







3. Koperasi Perdasama Pulau Pinang Berhad

Mereka menjual sambal bilis tomyam Adamier yang memang sedap, korang patut cuba.









4. Hoga

Merupakan syarikat tempatan yang terkenal dalam menghasilkan produk berasaskan kayu Gaharu, khasiatnya memang tidak dapat disangkal lagi.  Teh Gaharu keluaran Hoga memang jujur sedap
Klik sini: HOGA








5. My11e_store

Menjual pelbagai produk kosmetik, kecantikan dan kesihatan untuk wanita dan lelaki meliputi semua peringkat umur.

Klik sini: My11e_store








6. Aeon Members 25% off

Bermula dari 1st November 2020 hingga 31st Disember 2020 dengan setiap belian minimum RM30 members layak dapat 25% off capped RM20 khas untuk ahli baru

klik sini : Aeon Promo Code untuk dapatkan code.







Setelah dapat code korang boleh Shopping kat PG Mall macam biasa, masa checkout masukkan code tersebut, satu code untuk satu transaksi



Fresh Food Week

Bagi yang mencari barang segar, PG Mall juga ada minggu khas untuk korang, dari 19th November - 25th November korang boleh peroleh RM5 off dgn belian minimum RM50.
Terhad untuk 2000 pelanggan pertama.

Orang Penang Wajib Join!!...heheh

Jangan risau, semua pengahantaran adalah tidak bersentuhan (contactless)

Code : GROCERWEEK








Oppo & Huawei











Bagi pengguna OPPO dan Huawei, PG Mall juga ada discount khas untuk korang, dari 5th Okrober - 31st Disember 2020 dengan hanya berbelanja RM15 korang boleh dapat RM3 off.
Korang hanya perlu log in ke Oppo dan Huawei Apss untuk dapatkan PROMO code dan kemudian masa checkout masukkan code tersebut.



#PGMall #Huawei #Oppo #KBBM #Aeon #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysian #BarangBaikBarangKita #PGMall4u


PG Mall : PG Mall


Post a Comment

5 Comments

  1. Wahhh banyaknya deals menarik skrg dalam PG Mall... Nak shopping dulu la... 👍👍👍

    ReplyDelete
  2. Baru shopping kat PG Mall ni.

    ReplyDelete
  3. Jom beli barangan Malaysia.. Dh masuk cart brg kat PG Mall.. Ehhee

    ReplyDelete