Berangan Kaya macam Elon Musk Main Money Game di Mortgage Calculator

 Assalammualaikum dan Salam Sejahtera




Abam kalau berangan kaya memang selalu, dari kecik lagi suka main game duit ni, dari game Jutaria higga ke game Saidina.


Sejak dah berusia ni lagi2 zaman semua main fon je memang susah nak berkumpul ramai2 main game Jutaria balik.  Tapi abam tertarik degan satu website ni yang membolehkan kita main game ala2 Money Game tapi online.


Sejak kawan abam kongsikan pasal game online tu, memang jadi makatagih lah dibuatnya, hari2 nak main game kat situ.  Bukan hanya sekadar game biasa, game ni memang menguji minda dalam aspek kewangan, bagi abam memang syok.


Bagi abam game ni bagus juga untuk murid2 yang lemah matematik lemah kira2 sebab dia ada ajar kita bab kira2 tolak tambah gitu macam ala2 jadi cashier.


Kat bawah ni abam kongsikan Tiga (3) Game yang buat abam rasa kaya macam Elon Musk.


1. Grocery Cashier

Game ni serius macam jadi cashier betul2, kena betul2 kira berapa baki yang perlu kita bayar, berapa kira2 yang memang uji tahap kepekaan kita bukan hanya kira2 dengan betul tapi kena peka.





Klik Sini 


2. Supermarket Numbers

Game yang kena berfikir cepat, makin tinggi level kita capai makin rumit kena fikir dan kena tepat jangan salah. Abam rasa game ni bagus untuk kita jadi fokus dan kira dengan cepat dan tepat. 





Klik Sini


3. Cash Back

Kena bagi baki dengan tepat...ingat bagi baki dengan tepat, sebab game ni korang kena betul2 fokus dengan jumlah baki yang korang kena pulangkan pada customer, salah bagi baki sama ada terlebih atau terkurang customer korang akan jadi tak happy. Ingat customer is always right. Boleh je play dia punya tutorial kalau korang noob macam abam .






Klik Sini


Banyak lagi sebenarnya game yang bagi abam memang seronok dan menguji minda untuk korang cuba, bagi yang bosan2 xde kerja kat ofis tu korang memang kena cuba main Money Game dari Mortgage Calculator ni serius memang syok.


Korang boleh je terus ke website ni  https://www.mortgagecalculator.org/money-games/

Jom join abam nak main game feeling2 kaya jap.heheheeh



Post a Comment

0 Comments