Belajar Online Makin Lebih Mudah dan Menarik

 Assalammualaikum dan Salam Sejahtera

"...malas lah nak pergi tuisyen penat lah pak." itulah ayat yang aku sering bagi bila suruh ke tuisyen masa sekolah rendah dulu.  


Zaman kian maju dan pesat membangun, semuanya boleh dilakukan atas talian tak kira dimana kita berada yang penting ada talian internet.  Murid sekolah sekarang lebih cenderung dengan gajet dan internet, lebih mudah bagi mereka untuk resap dengan teknik pembelajaran sekarang.


Seperti di ReLY iaitu satu aplikasi yang khas untuk kelas pembelajaran di atas talian menawarkan perkhidmatan kelas Tuisyen atas talian bagi murid dari Tahun 1 hingga 6.


Aplikasi yang sangat berguna, bagi aku yang selalu pulang ke Semporna, Sabah memang terasa yang benda ni sangat berguna untuk adik2 aku yg agak ketinggalan berbanding murid di semenanjung, yelah kan duduk kawasan pulau bahagian pedalaman lagi pulak.


Muat turun aplikasi ReLY dan Pasang dah Selesai, mudah sungguh, Alhamdulillah di Rumah di kampung ada talian internet yang agak memuaskan jadi sesi pembelajaran tu berjalan lancar. Lagi satu kelebihan guna aplikasi ReLY ni katakan lah, tiba2 tiada talian internet korang tak perlu risau sebab nota dan rakaman disediakan buat pelajar so memang best kan.

Masuk www.relyedu,com, download aplikasi ! Tu je.. Pakej pun memang sesuai untuk golongan macam aku ni.. golongan marhaen orang kampung yg duduk kawasan pedalaman.


Jom Daftar di www.relyedu.com

Jom Download Aplikasi Untuk Android di pautan dibawah





Post a Comment

0 Comments