Pokémon Go Fest 2020 Edisi Santai Dirumah




Buat Julung kalinya Pokémon Go Fest tanpa perlu bersusah payah untuk keluar negara, dapat jimat banyak giler eeii, xperlu beli tiket flight dan book hotel.

Sisi positif Covid 19 dimana kita semua berada dirumah bersama keluarga untuk luangkan masa bersama.

Bermain kat mana² korang suka, semua pemain dari seluruh dunia dijemput untuk sertai acara tahunan Pokémon Go Fest yang julung kalinya dilakukan dirumah selama 2 hari. Tiket korang boleh beli in the in-app shop.

Berharga USD $14.99 atau RM59.90 harga matawang Malaysia.
EVENT Pokémon GO Fest 2020
LOCATION Worldwide
DATE July 25 & 26, 2020
TIME 10 A.M. – 8 P.M.

Tiket yang dibeli tidak boleh diganti dengan Wang tunai.


Rasai pengalaman Norma Baharu untuk menyambut Pokémon Go Fest , dimana ianya dimainkan ikut keselesaan korang.




Penambahan Pokémon yang boleh ditemui, lebih dari 75 spesis Pokémon akan muncul sempena acara ini berlangsung, boleh berada diluar, raids dan Special Research Encounter.


Habitats bagi setiap Jenis Pokémon akan berubah² mengikut putaran dari jenis Api, Daun, Air, Battle dan Tahap Utuh Sahabat, semuanya akan hadir dari pelbagai cabaran.






Akan ada Global Challenge Arena dimana korang akan bekerjasama dgn pemain dari seluruh dunia untuk buka bonus istimewa, boleh pantau progress dalam paparan Global Arena Challenge di website Pokémon Go.


Raikan Pokémon GO Fest! Periksa kembali di sini dalam beberapa minggu akan datang untuk kit Print at Home yang boleh dimuat turun secara percuma, yang akan mengandungi kraf kertas dan hiasan untuk membantu menghidupkan pengalaman Pokémon GO Fest bagi setiap pemain di rumah anda.

#PokemonGOFest2020 #StaySafe

Time korang main tu sila perhatikan persekitaran  dan sentiasa berhati hati.



Post a Comment

0 Comments