Biotropic Men's Formula - Sihat Kuat Dan Bertenaga

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera




Alhamdulillah kita sekarang dah dapat sedikit kebebasan untuk lakukan aktiviti riadah dan sukan di luar rumah, ya lah lama sangat dah terperuk kat rumah.


Bagi aku benda yang paling aku suka dan tak sabar nak buat adalah hiking, aku seorang yg hyperactive dari kecik, nak buat aku happy adalah dgn aktiviti yg macam ni.


Tapi akibat lama dah tak buat aktiviti lasak macam ni, stamina dan tenaga tu rasa macam makin kurang, lepas habis hiking je mesti terus pancit tak larat buat apa selain tidur.


Bulan lepas aku ada terserempak dgn rakan blogger ketika hiking, walaupun dah berusia 40an tapi masih kuat dan bertenaga.  Saja korek rahsia apa amalan yg dilakukan boleh jadi kekal aktif dan bertenaga.

Dia cadangkan aku cuba amalkan Supplement Herba Kesihatan dari Biotropic iaitu Men's Formula. 




Lepas selidik pasal Men's Formula ni, jadi lebih yakin nak amalkan, sebabnya bahan yg terkandung dalam setiap kapsul merupakan bahan2 herba yang memang bagus untuk kesihatan lelaki.


Bukan itu saja, untuk menjadikan produk ni lagi bagus, pihak Biotropic memantapkan dengan penggunaan Teknologi Physta® Tongkat Ali.

Untuk pengetahuan korang, Physta® adalah Teknologi premium untuk menghasilkan ekstrak akar Tongkat Ali yang mudah larut.  formula ini dipatenkan untuk mendapatkan komponen bioaktif yang Sempurna.

Inovasi ini dipatenkan melalui kerjasam kerajaan Malaysi dengan M.I.T (Massachusetts institute of technology) USA. 

Berikut adalah herba² yg terkandung dalam Men's Formula;
  • Ekstrak Piawai Tongkat Ali Physta®
  • Ekstrak Cordyceps
  • Ekstrak Ginseng
  • Ekstrak Rumpai Kambing Hordy
  • Ekstrak Duri Syaitan (Devil's Thorn)
  • Ekar Maca




Selepas 14 Hari

Alhamdulillah selepas lebih kurang 14 hari aku amalkan Men's Formula ni, jujur aku cakap tenaga memang lebih banyak dari biasa, badan rasa ringan dan sihat, aku ni memang hyperactive macam2 aktiviti aku buat, jadi memang ngam lah aku amalkan terus Men's Formula ni.


Korang jangan risau pasal keselamatan produk Men's Formula ni sebab produk ni memang dah diiktiraf.

  • Kelulusan Dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL16020012T)
  • Disahkan Halal Dari Pihak Jakim
  • Disahkan Selamat Dari Pihak USFDA (International Food and Drug Administration ) 17398341678


Sebagai seorang lelaki, kita harus sentiasa amalkan pemakanan sihat yg boleh membantu memperkuat dan baiki kesihatan luar dan dalaman lelaki.  Lelaki sejati adalah yang menjaga kesihatan luar dan dalam.


Untuk maklumat lanjut boleh layari laman sesawang mereka seperti dibawah;



Instagram : @Biotropic Malaysia







Post a Comment

0 Comments