F&N Life Apps: Tekan Terus Sampai

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera



Salam Ramadan


Zaman Kovid sekarang ni nak keluar rumah memang malas, lagi lagi kalau dah balik kerja.  So rata rata barang dapur aku memang akan beli untuk sebulan sekali terus, dan kalau ada yang kurang aku just beli online je, sekarang semu senang, tekan tekan terus sampai, yang penting ada duit dalam bank.


Nak dijadikan cerita minggu lepas time lunch hour break saja layan video masak2 kat Tik Tok, sekali ternampak pulak ada yang buat air Soya campur Cincau, ahhahha bulan puasa layan video masak2 memang semua teringin lah jawabnya.


Kebetulan ada ternampak posting kawan blogger kat FB beli barang F&N guna applikasi F&N Life, mudah, cepat dan murah katanya, jadi aku pun try download and usha ada tak air soya dengan air cincau. Alhamdulillah memang langkah kanan sebab diorang tengah buat promosi ada Pek Kasih Raya dan Pek Kasih Ramadan, dan ada air soya +cincau dalam Pek Kasih Ramadan, memang terus beli dengan jayanya.






Cara Guna Applikasi F&N Life


Bagi pengguna baru yang guna HP Android mahupun Apple korang boleh muat turun kat platfrom masing2.




                                                        Google Play Store : F&N Life





                                                        Apple App Store : F&N Life


Cara daftar nya mudah je, sangat user friendly, korang yang ada Gmail just guna email untuk sign up dan masukkan details macam biasa.




Lepas isi details korang dah boleh sign in macam biasa, dah boleh mula cari produk yang korang suka, bagi aku, masa ni aku beli Promosi Pek Kasih Ramdan yang ada air soya+cincau.







Cara Bayaran 


Once korang dah konfem nak beli yang mana, korang just check out macam biasa, pastikan alamat korang yang isi  mula2 tu tepat dan lengkap berserta no telefon yang boleh dihubungi, untuk tujuan penghantaran.









Terdapat banyak cara pembayaran yang korang boleh gunakan, ikut keselesaan masing2, dan bagi aku aku biasa guna cara FPX (maybank2u) dan debit card.





Kadar bayaran penghantaran




Penghantaran Hari Yang Sama

Untuk pelanggan yang duduk dalam kawasan lembah klang, korang boleh dapat barang yang dipesan pada hari yang sama, ataupun paling lewat 1hari.  Bagi luar kawasan lembah klang penghantaran dalam masa 3-5 hari standard delivery.


Bagi aku yang duduk di kawasan lembah klang, dalam 1-2 hari barang dah sampai, terus hilang craving buka puasa minum soya+cincau.













Senang sangat kan, pilih, bayar then tunggu barang sampai, tak payah nak susahkan diri keluar rumah.


Infio Lanjut, sila ke:

Facebook: F&N Fun

Instagram: @fnn_malaysia




Post a Comment

2 Comments

  1. Memang mudah kan guna aplikasi ni.. ada diskaun dapat point

    ReplyDelete
  2. Senang sekarang beli online...Lagi banyak jimat

    ReplyDelete