" Everything is Ohsem "

Monday, 16 September 2019

Restoran Sisik: Sajian Pelbagai Makanan Laut Segar

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera




Alhamdulillah baru² ni aku dan rakan media ada dapat jemputan untuk makan malam kat Restoran Sisik.







Fokus utama Restoran ni adalah makanan laut, serius makanan laut mereka memang semua segar dan sedap.




Malam tu kami disajikan pelbagai jenis masakan laut yang sedap dan ualam ulaman yang segar.






Oh lupa sayur dan Nasi Lemak Buluh Perindu pun ada, bagi aku nasi lemak tu cara dia hidangkan tu unik, dibalut dgn daun pisang dan disumbat kedalam buluh.





Suasana restoran tenang dan luas jadi kita memang akan rasa santai je makan kat sini






Menu







Korang jugak boleh pesan masak asam pedas apa yang korang nak dorang masak, yang ni memang best sebab dorang dah siap² sediakan bahan² korang tinggal pilih Lauk je (Ikan/makanan laut) 


Dorang punya ulam semuanya segar² molek je, baru layan makan.



Bagi mereka yang duduk di sekitar Bandar Bukit Tinggi, Klang korang memag patut cuba, sebab serius memamg sedap makanan kat Restoran Sisik ni.

Harga memang berpatutan dan rasa sedap, parking senang, tempat luas







Waktu Operasi

Ahad & Isnin
8am - 12am

Selasa - Sabtu
8am - 10pm

Lokasi
Berhadapan GM Klang

Hubungi
03- 33184135

Media Social






0 comments:

Post a comment

Labels

  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)
  • (1)